Sunday, September 28, 2008

Sudah Pulang~

'' aku di dalam ' bas merah ' ke JB..ditemani mr bubble B-chan~ ''

Pagi hari nie, aku ditemani B-chan, ke Lapangan Terbang Bayan Lepas..tujuannye? mestilah sebab aku mahu balik...seminggu aje dapat cuti..agak lemah jugak lah..sebab sekejap sangat..letih tao..ape? ko ingat naik flight x penat ke? silap la jep oiii...letih jugak~

Paling menjengkelkan kene lari dari satu terminal ke satu terminal yang teramat la jaoh bile kene tukar ( airport pon macam stesen bas jugak..ade terminal2 di dalam nye )...penat weh~

Memang kene waspade aje lah...naseb aku baek sedikit tahun ni, sebab flight aku x delay macam taon lepas..kalao korang nak tau, taon lepas, aku naik flight 2 hari sebelom raye ( nape lambat? sebab aku suke je..hahaha )..tetibe, flight aku kene delay..kalao sejam due takpe lagi
weh..oohh..tapi tidak...flight aku kene delay 6 FUCKING HOURS!!! ( maaf mencarot, saje mao tegaskan..hee )..

Agak tensen sebab aku macam orang bodoh 6 jam kat situ tatao watpe..abes semue kedai aku masok..borak2 dengan makcik sapu sampah..dah la x boleh makan..akhirnye, aku amek keputusan untok dudok diam2 dan tidor..hahaha~

'' pemandangan 40, 000 kaki di udara..memang cantik weh ''

Perjalanan aku kali nie ke JB x berape elok..aku nyaris2 muntah sebab mabok teramat..x pernah2 kene..sebab kali nie, banyak sangat langgar awan yang penoh dengan air hujan ( pilot pon bongok x mao elak ), flight aku NYARIS2 mao di turonkan di LCCT sebab cuace x elok..

Naseb x turon LCCT, kalao x, jenuh jugak kene tunggu kat sane sebelom dapat teroskan perjalanan...sape kate naek kapal terbang x leceh? same je kengkawan~

Sejam dalam kapal terbang terase macam lame sangat2...sebab aku pakse diri tidor, maen tangkap2 gambar..x lah terase sangat~

Sampai rumah, aku teros tidor...
X LARAT~

Ohh ye..nape aku tidak mao naik bas? Meh aku tunjok berape lame dari Penang ke JB..korang nilai la sendiri ok...

Bas : 13 jam ( aku dah pernah dah..taubat..patah pinggang aku )
Keretape : 26 jam ( ini?...x payah la...boleh berlumot aku tunggu )
Kapal Terbang : 1 jam ( bile delay memang aku nanges menunggu )
Kapal Selam: ??? ( hahaha..belom pernah lagi ..ngee~ )

0 comments:

 
template by suckmylolly.com