Monday, September 29, 2008

Bitch-kah Aku?

Sedang aku comel2 layan perasaan..memang seronok sebab hujan..tibe2 aku dapat panggilan daripade sorang hambe Allah yang memang aku kenal sebab die dalam clan JB aku~ Ingatkan cume tanye khabar ke ape..tapi, rupenye bukan..

Miss A : Oii perempuan sial..ko ni memang dasar makan kawan eh~

Aku : Ha? Ha? ( terpinga2 sorang2 ).. Kenape ko ni weh? Aku x paham la..

Miss A : X yah la nak berlagak baek weh..Mr Z ( balak die la ) dah bgtao aku smue dah..

Aku : ( aku tibe2 menyirap la..naseb x puase mase ni ) Jadah ape ko ni...aku baru je smpai JB la..x jumpe pon laki ko..dah lame dah..cube ko cite kat aku ape ni..kalao ye pon nak maki aku...bgtao la sebab...

( ok...aku warning awal2 la...lepas ni semue 18 SX, 18 SG..haaiih~ )

Miss A : Sial ko..baru2 ni Mr Z naek Penang, kate ade keje...die jumpe ko kan?

Aku : Ha? Jap2...apesal pulak die nak jmpe aku..weh~ aku banyak lg keje nak wat dari jmpe die

Miss A : Ko x yah la tpu aku..dalam clan kte, ko sorang je kat sane..die balek dari sane, penoh lovebite kat leher die, badan die...ko buat kan? baek ko ngaku je la bitch~..aku dah agak dah, slame ni ko saje berlagak suci...innocent konon...sbnarnye, perempuan murah je~

( Pergh...seryes...time ni, kalao orang carik gadoh dengan aku..aku boleh bunoh orang...mendidih darah aku dengar..hp aku, kalo boleh menjerit, mesti die jerit sakit...Marah+bengang+kecewe dengan perangai die, smue jadi satu )

( Aku terdiam, tarik nafas panjang2 dan berkate )

Aku : Kesian ko ni A..mati2 kene tipu dengan laki ko..tao x ko, time tu, aku kat Kelantan ngan Terengganu, ade trip..ko x caye? aku ade bukti...ko g la frenster aku, check gmbar2 aku amek kat sane...x cukop? aku leh bagi 50 number orang yang ikot, atao lecturer aku..

Miss A : Arghh..ko tipu...ko saje nak carik alasan..mcmni je la qla..aku malas nak gadoh ngan ko..kalao ko ngaku, aku x bgato sape2...crite ni mati antare kte je la..aku x kesah nak 'kongsi' ngan ko....

( Mule2 aku x paham maksod ' kongsi ' die..bile aku mule paham..aku tersangat sangat marah )

Aku : Aku x sangke dalam ramai2 clan kte, ko la yang akan hine aku mcmni sekali..A, kalao aku ni sangap sangat, aku dah lame mintak ngan balak aku sendiri..boleh je..aku x pernah kesah ko nak wat pe ngan Z..ko dh besar...aku tao aku x la sebaek mane..tp aku xkn pergi sejaoh tu utk puaskn diri aku..nak2 dgn kawan aku punye balak..aku x desperate la bodoh~ Aku ade balak sendiri yg boleh 'puaskan' aku kalao aku nak!!

( Miss A terdiam..sebab aku susah marah orang..aku memang rase aku patot pertahankan maruah aku..sebab aku x bersalah )

Aku : Mcmni je la...aku x rase aku boleh teroskan persahabatan palsu kite ni..aku mmg syg ko, tahan dgn perangai ko, x kesah segale2nye..tapi aku rase dah tibe masenye aku blah..ko x perlukan aku lagi...aku harap ko bahagie la dengan die..

Miss A : Qla..sorry la..jangan la mcmni babe..aku...aku emo

Aku : Im sorry..aku x leh nak terime penghinaan ko..oh ye..aku rase aku dah patot bgtao ko, Mr Z ade prmpuan laen, aku mmg xnk masok cmpor hal korang, tatao lak jd mcmni..aku x sangke Mr Z jmpe prmpuan tu kat Penang..Im sorry it ended this way~

( Lepas aku cakap tue, aku teros letak hp..Teros lari keluar rumah dan menangis bawah hujan...rase sangat sedih..aku hilang kawan..15 tahun kenal..hancor hati aku..tapi nak buat macamane kan.. )

Mase aku tulis post nie, Miss A baru lepas hantar aku SMS minte maaf, dan terangkan dekat aku, yang die dah putoskan hubongan die dengan Mr Z sebab betol die curang..

Miss A, aku sudah lame maafkan kamu..tapi, aku x mampu terime kamu semule macam dulu..hati aku sudah tawar~

P/S - U choose him over me..Im sorry it ended this way...I know u'll read this..I want u 2 know, I loved u girl, more than myself, but u threw me way..But its ok..I understand..and I've forgiven you..

Out~

3 comments:

RR said...

qla~~
Jgn mara2... Nnt da tak comey.. huhu
Aku pn ikot mara utk ko..
Ntahla.. Manusie ni pelik2..

Aqilah Norain said...

sangat sdeh la syg~..
aku dihine sedemikian...
aku sangat kecewe..
tapi nak wat mcmane kn~..
manusie mmg x geti nk rase beruntong smpai la kehilangan~

ezo said...

erk..
kalau ade member main tuduh2 ni yang x berapa nak gemar..
ish3..

 
template by suckmylolly.com