Monday, September 22, 2008

Makan Lagi~


'' selepas kepanasan selame beberape hari..hujan juge Penang nie..syukur ''


'' berposing sambil tunggu bukak pose..lambatnye ''


'' Nadt control ayu..cannot go..hahaha..relax..jngan marah ''

'' aku memang tngah bengang gile mase ni..Teha ngan Nadt je tao nape ''

'' santapan buke pose kami..Asam Laksa ( Nadt ), Tom Yam Noodles ( aku ) ngan Mee Curry ( Teha ) khas dari Old Town White Coffee, Sunway, Penang ''

Pagi tadi..memang aku malas sangat nak bngon..hujan weh..selebat lebatnye..kat Penang ni punye la panas..bleh mati kering aku..punye la sejok..memang sangat besh bgulong dalam selimot busuk aku..hehehe..tapi sebab memikir kerje ETR 300 aku x sesiap lagi..terpakse la aku kuar dari gulongan selimot aku untok abeskan keje...pon x abes jugak aku tengok..

Tetibe dalam pkol 5pm, Teha roger aku, ajak buke luar..aku ngan Nadt, ok je..Teha datang umah, borak2, gossip2 ( sket2 je okeh..pose kan..hehehe )...

Pukol 7pm, kitorang pon gerak pegi Old Town White Coffee, Sunway..mase sampai, x ramai pon orang..dah pesan makanan, kitorang pon mule la amek2 gambar..

Lepas makan, aku ngan Nadt pegi Baiduri ( kolej dalam kampus ) untok buat kerje ETR 300..mase kitorang balek dari sane, hujan pon mule turon..gembirenye hati..lalala ~

P/S - Wani, ko 'grooming' aku memang aku suke..lalala...besh2~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com