Friday, September 26, 2008

Presentation~

'' aku ngan Nadt berposing sebelom ke 'meje pengadilan' projek kami ''

Mase ni..aku, dengan Nadt, dalam kerete nak pegi kampus..cuak seh mase ni..x tipu..seryes..sblom pegi kampus, aku singgah Carrefour, beli cendawan sampel untok presentation pkol 2.40pm-3.20pm semalam..sampai kampus, kumpulan aku beterabor buat bincangan nak cakap ape dekat depan..masing2 mule menggelupor cuak..hahaha..ngan aku skali okeh...cuak..cuak..

'' bebudak kumpolan aku berposing sakan depan dewan presentation sebelom 'disembelih' panel..smart kan diorang?..cun2 ( Nadia, Afiq, Unot, Acoi ) ''

Dalam pukol 2.30pm, kami semue gerak ke Tingkat 2, ke Dewan Perdana 2, ingatkan kumpolan sbelom kami dah siap pembentangan, rupenye belom lagi..aisshh~ kitorang sempat la jengok2 kumpolan tu, semue dah pucat2 jawab soalan dari panel..lagi la kitorang menggelupor cuak kat luar..jadi untok hilangkan ( kono2nye la...) cuak tu, kami pon amek2 gambar la, cerite2 la, bangon-dudok-bangon dudok dekat tangge depan dewan tu...

'' aku ngan bebudak kumpolan aku, Cendamas Agriculture Enterprise ''

Secare keseluruhannye, presentation kumpolan aku berjalan lancar, walaopon kadang2 ade terkurang sane sini, tapi panel ( Encik Shukor, Encik Subri ), tegor secare elok..legenye kami~ mule2 nak bentang, menggigil jugak kpale lutot aku, tapi, semue ok je..alhamdulillah..

P/S - Kepade kengkawan kumpolan aku, terime kaseh atas kerjesame korang..kerje ngan korang memang seronok..Semoge kite dapat A+ dalam ETR 300..amin~

P/S - Kepade Acoi, sabar la ye dengan motor kau, insyaallah, semue akan ok ( celake je sape yang berhajat mahu curik RXZ die..naseb tidak sempat dicuri )

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com