Tuesday, September 23, 2008

Keletihan Melampao~

Pergh..habes jugak ETR 300 kumpulan aku..sape2 yang tatao, ETR 300 yang aku asek sebot2 dalam post2 lepas aku ni merupekan subjek perniagaan yang kitorang WAJIB kene amek dalam kursus kejuruteraan..

Kitorang kene buat projek bertemakan dalam bidang perniagaan..memang agak leceh sebab memang dah diketahui ramai, budak kejuruteraan memang MALAS, X BERMINAT dengan subjek perniagaan..Ini memang dah diakui pensyarah2 fakulti berkenaan...hahaha =)

Sebabnye..subjek banyak teori..memang la kitorang x rajen nak membace..kan kawan2 seperjuangan? hohoho~

Kumpulan aku buat perniagaan cendawan..nampak senang kan? silap besar la jep~...susah jugak weh..nak2 bile mase nak kire belanjawan ( budget ) syarikat...boleh nanges golek2..

Selepas berhempas tgolek dekat belakang Laman Siswa ( Hotspot ) dekat kampus, kami semue dapat siapkan...yeah~...tahniah semue orang~ kitorang memang dah x malu ape..maen dudok bersile dekat situ..sebab ade soket dekat situ je..no hal~...

Khamis, 25.09.2008, kitorang akan present projek depan pensyarah2 perniagaan..Naseb baek dapat petang, dalm pukol 3 lebeh..tak terlampao awal, tak terlampao lambat..Doakan kami semue x gelabah kambing mase presentation nanti...
Owh ye..sebelom lupe..nak kenalkan rakan2 seperjuangan aku..

= Unot ( General Manager aku yang garang..ye ke? haha )
= Qla ( aku penolong GM @ Admin Manager..kejar orang buat kerje cepat )
= Acoi ( Marketing Manager yang sangat sempoi.. )
= Afiq ( Operation Manager group aku..memang aku tak terkate ape 0_0 )
= Nadia ( Financial Manager yang memang pndae kire duet..naseb baek )

'' bebudak kumpulan aku siap bersile dah, x kuase nak control macho buat ETR 300..korang memang sporting lah..yeah =) ''

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com