Wednesday, September 24, 2008

Mengisi Ruang~

Aku memang sekarang tengah sebok buat slide untok presentation besok..cuak seh~...tadi kumpulan aku buat 'briefing' kat Hotspot ( alah..gelak2 je lebeh..sebab smue dah penat..mao taknye, baru lepas kelas malam ), kitorang buat la perbincangan untok tangani panel2 esok..

Untok isik ruang hari ni, aku postkan tag yang dibagi oleh Nadt ( lagi?? )..

My top 10 most favourite food
:

1. Baked Cheese Cake ( aku suke smpai dalam URL aku pon ade )
2. Tom Yam
3. Asam Pedas ( nenek punye )
4. Masak Lemak Cili Padi ( nenek punye)
5. Sambal Belacan Ketok
6. Botok Botok ( ikan berempah dalam daon..orang jawe punye makanan )
7. Tempeh
8. Kacang Pool ( keistimewaan orang JB ...sedap gile..btol weh~ )
9. Ikan Masin
10.Mi Siam ( mama punye..sedap )

10 things I love to do :

1. Bergolek dalam selimot ( aku suke )
2. Maen laptop
3. Blogging
4. Tidor
5. Menggile bersame bestie aku, Nadt
6. Bace buku cerite
7. Masak
8. Berangan
9. Pegi pantai
10.Kene pelok ( hohoho..gatal gile~ )

5 types of guys I adore:

1. Pandai sesuaikan diri dengan keadaan sekeliling
2. Berdikari
3. Menjengkelkan ( ok la..tak sampai melampao2 )
4. Berpandangan jaoh
5. Pandai memimpin

5 things i love doing when I'm emo:

1. Mandi
2. Maen laptop
3. Lepak di pantai
4. Makan banyak2
5. Gadoh dengan housemate ( alah..maki2 manje...kan Nadt? hahaha )

5 things I love doing when I'm happy:

1. Makan mahal2 sampai kopak
2. Bergolek
3. Nyanyi sorang2
4. Kemas bilik sampai takde habok langsong
5. Heret sape2 naek kerete aku untok dibawe berjalan2

5 ways to win my heart:

1. Jujor dengan saye ( aku boleh terime kritikan dan pengakuan se-dasyat mane pon )
2. Manjekan diri saye ( ye, walaopon aku x suke nak ngaku..aku suke je belaian )
3. Jujor dengan perasaan sendiri ( kalao dah x suke aku, bgtao la..aku x marah )
4. Tidak berlakon sempurna ( saye x perlukan orang yang terlalu baek )
5. X skema ( aku dah la sedikit skema..skema+skema=disaster )

My top 5 most favourite junk food:

1. Ice Cream Rainbow Paddle Pop
2. Kentang Goreng McD
3. Biskot Panda
4. Cokelat
5. Air Good Day Orange

5 things I wish it could happen:

1. Sambong degree TESL..amin~
2. Nak kamera digital
3. Nak touch-up Savvy aku
4. Sambong belajar overseas..amin~
5. Jadi pensyarah

My top-5 recently most addicted songs:

1. So What - Pink
2. Begging - Madcon
3. Tokyo Hotel - Monsoon
4. What About Now - Daughtry
5. Lucky - Colbie Caillat / Jason Mraz

Out~

1 comments:

ami said...

tokio hotel???

 
template by suckmylolly.com