Sunday, September 21, 2008

'Clubbing' Bersame~

'' penohnye Seoul Garden, Juru mase kitorang masok nak buke pose ''

'' aku ngan si comel Wani, makan sampai nak meletop perot ''

'' sempat lagi posing sakan tngah2 mase makan tu..haaaih~ ''

'' aku ngan Nadt dah kembong perot kat luar kedai ''

Hari ni, aku, Nadt ngan kawan kitorang, Wani becadang nk g 'clubbing' bersame..Sblom korang pkir yang bukan2..Aku nk terangkn..'Clubbing' dalam bahase kami BUKAN SAME SEKALI berkaitan dengan KELAB MALAM, ARAK ataopon MENARI..tidak same sekali okeh..

Tu istilah gumbire yang kami cipte untok konon2 nampak gempak la..Seoul Garden, Juru, Penang, jadi temapt 'hangout' kami..Aku sempat 'reserve' tempat untok bukak pose kat sini..Naseb baek sempat 'booking'..kalao lmbat sket, msti dah pnoh tempat ni..makanan kat sni terdiri dari makanan laot ngan darat ( korang paham x maksod makanan laot ngan darat nih? x paham? ish~...Darat : ayam, daging..Laot : ape yang ko rase de dlm laot la..aiyooo~ )

Kitorang mule makan dalam 7.30pm..tapi smpai dah nak dekat pkol 10pm pon, kami x brenti2 makan...kitorang makan makanan 'Buffet'..tu yang asek berhenti-makan-berhenti-makan..Dasat la~ dan sebab kitorang terlalu lapar ( macam gelojoh je lebeh..hahaha.. ) kami x sempat pon nak amek gmbar makanan yang kitorang makan..laen kali la ye kawan2 bloggers...

Kat Seoul Garden ni, care makan die berkonsepkan BBQ..memang seronok..kalao nak luangkan mase ngan kluarge, rakan2 atao yang tersayang..aku rekemen tempat ni ( Ish..Seoul Garden kene bayar aku ni..sbb promote tempat diorang )..Lepas makan berejam2 diselangi adengan Wani muntah eskrim yang die makan ( tu la...aku dah cakap jngan makan laju2..ko ni pon~ ), kami bertige ke 'Flee Market' yang terletak x smpai bape langkah dari Seoul Garden..

Kami beli rantai sepasang setiap sorang sebagai kenangan..balik dari Juru, kami singgah pule ke McD Drive Thru utk mnom malam ( mase tu dah pkol 1am dh~ )..Borak2, gelak2..memang seronok..terlupe kami sekejap projek, report, dan kuliah pade mase tu..hahaha

Dalam pkol 3am, kami pon berangkat pulang..konon2 nye nak lepak bilik Wani yang kat dalam kampus, tapi sebab Nadt dah kne tinggal dpan pagar kampus ( tu la, tak bawak lagi kad matrix..hahaha ) kne tnggoh la niat tu..kemudian la ye Wani =)..Ape yang aku leh simpolkan, ari ni memeang besh..x sabar nak pegi 'clubbing' same2 lagi ngan korang~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com