Saturday, September 27, 2008

Ajis~

'' Ajis yang comel..kucing B-chan ( die jumpe kat kawasan rumah die ) ''

Aku ingat lagi..mase tue, aku ngan Nadt, baru lepas buke..tengah golek2 depan laptop sambil bebual...tibe2, ade ketukan yang kuat dekat pintu depan rumah aku..gelabah2, Nadt, telah pergi jengok dekat tingkap dan nampak...B-chan~

Ha? Ape die buat maghrib2 kat depan rumah aku? Musykil2...Memang dah rancang jumpe malam tue, tapi awal lagi...aku mandi pon belom lagi ( ye lah, tengah gembire2 borak dengan Nadt pasal presentation kami )..

B-chan cume senyum, dan hulor aku kucing kecik yang teramat kecik..memang lagi kecik dari mase aku jumpe Suden ( kucing aku lagi satu )..

Aishh~ aku mule2 takot jugak nak Ajis ( oops lupe bagitao, name Ajis, B-chan yang bagi )..ye lah..ntah2 Ajis ade mak lagi ke..sebab dari badan Ajis, baru sebulan rasenye~

Aku ngan B-chan mandikan Suden dengan Ajis sekali..hahaha...memang abes basah aku dibuatnye..kenangan indah~ Bukan selalu dapat peluang macam tue..hahaha..

Esok, aku dah balik JB..aku terpakse tinggalkan Suden dengan Ajis ..aku rase macam nak angkot jugak Ajis bawak balik..masalahnye, tatao lepas ke x kastam dekat airport..huhuhu~ aku x mao bagi B-chan jage kucing lagi, die sempot..dari die mati sempot, aku sanggop lagi tinggalkan bebudak tue..tape2..diorang pandai ( ayat sedapkan hati )...

Maaf ye sayang, mama kene tinggalkan kamu berdue selame seminngu...Sabtu depan, mama carik kamu semue balik...mama sayang kamu~ uwaahhh~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com