Friday, October 17, 2008

Salah-kah Aku?~

'' Ke-emo-an ''

Semase aku menaip entry post kali ini, aku baru sahaje berjumpe dengan B-chan..makan sarapan bersame..ok..lebih kepade die makan sorang2..
Sebab aku bukan jenis makan pagi, jadi aku teman sahaje lah..Hari ini, aku bakal ke Cameron Highlands dan Kuala Kangsar bersame 107 orang lagi pelajar..trip ini, bukan bertujuan untok suke2..tetapi untok menggantikan test ETR 300 kami..

Aku ditugaskan menjadi AJK Publisiti dan Sosial (aku rase2 lah..sebab aku x kesah sangat pon)..bunyik macam sangat hebat kan? Padehal, kerje aku cume mengambil gambar ke sane ke mari..sebab kami kene buat report bile balik..hahaha..kerje lagi..aduhh~
Jadi, jumpe lagi 3 hari semue..aku akan amek gambar banyak2..lalalala~
Saye akan rindu Suden, Nadt dan Teha bile saye di sane..

Suden
: Mama sayang kamu..jangan nakal2 ye~

Nadt
: Ooi debab, jangan lupe bagi makan Suden...kalao internet putos, roger aku okeh..hahaha..dont burn the house down while im gone..ooops~

Teha
: Hehehe..maceh bantu saye ke sane sini..I'll repay u back somehow...buat lah rumah saye macam rumah kamu..

P/S - Kamu pandang wajah saye, seperti saye orang luar..saye hampe..sebab saye tao bakal kesudahannye~ Where did your heart go missing? I treated you like a princess~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com