Wednesday, October 29, 2008

Kepedihan~

Aku keliru sangat..

Kenape baru sekarang semuenye x kene?
Kenape aku rase kau tengah membandingkan aku dengan die?
Selame lame ini, kau x penah kesah pon?
Ke aku yang ngade2 sensitif?

Aku x minta dipuji...
Aku x minta ditatang..
Cume hormatlah aku sebagai seorang perempuan...
Makin lame, gurau2an kamu semakin kasar..

Aku tahu, rakan2mu memandangku sinis pade aku..
Mengetahui kamu ade selain aku..
Aku x mampu berkate ape2..
Hanye tersenyum sayu..
Nilai diri aku hilang di mate mereka..

Aku terdiam kaku..
Apabile tahu mereka sedar ape yang berlaku..
Dan bile aku ketahui siape dalang yang menyebarkannye..
Aku hanye mampu mengalirkan air mate kekecewaan..
Kerane aku tahu kau x akan percaye jike aku meluahkannye..

Kadang2, aku sendiri terpinge2 status aku dalam hidop kamu..
Aku cume 'supporting actress' sahaje kah?..

Tahu kah kamu...aku sangat sunyi...
Aku cume mampu tersenyum pedih sahaje..

Nampakkah kau, aku sedang menunggu kamu?
Tapi kau hanye melihat aku sahaje..
Dan aku hanye mampu tunggu dan tunggu...
Aku rindu kamu..sangat..sangat...

P/S - A finale ending without me included in it~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com