Thursday, October 23, 2008

Kepada Sahabat~

Buat sahabat karibku~

Aku memohon ampon, kerane melukekan hati kamu beberape hari lalu..aku tao, ape yang aku cakap sangat tidak patot..

Aku hanye manusie biase..punye kesilapan...

Aku sedar, aku berdiri di sini, kerane kamu..

Aku menangis, kau ade untuk aku..
Aku sakit, kau tenangkan aku..
Aku gembire, kau gelak bersame aku..

Tapi, aku mengaku, hari itu, aku sangat kekusutan..dengan test yang menimbon, assignment x siap, ditambah2 dengan demam panas yang aku alami selepas pulang Cameron, aku telah melepaskan kemarahan aku ke kamu..

Sebab atas perkare kecil yang kamu ucapkan..

Aku memohon maaf, ikhlas dari hati...maafkan lah aku eh~...

Aku tahu, mungkin, kamu x dapat terime aku lagi, selepas ape yang aku telah katekan kepade kamu..tapi..aku mahu kamu tau, kamu tetap sahabat karibku..selamanye~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com