Sunday, October 19, 2008

Aku Merase Seperti Tahi Suden~

Aku pulang dari Cameron dalam 8.30 malam..sangat meletehkn..bateri anset pule boleh mati..gare2 terpakse dengar lagu Justin Timberlake punye What Goes Around Comes Around dan Rihanna punye Cry..sebabnye..aku tidak tahan dengar lagu Dangdut dan Arab yang di kara-x-ok kan budak2 perempuan bas aku..aiseh...gile pening weh~

Kesimpulan yang aku boleh buat, trip ke Cameron memang tidak seronok..ataopon dalam bahase laen..memang 'fucker'abes..sebabnye? malang yang terlampao2 menimpe..

Perasaan aku sekarang ini? Bagai jatoh ditipe tangge kemudian dihempap lif dan di 'steam' roll kan steam roller di penghujongnye..

I feel like crap...totally~...

Haaaihh...x ape lah..nanti bile emosi aku dah stabil, aku akan cerite..tapi buat mase ini..bagi lah aku mase berehat dan bersendirian...

Ja~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com