Thursday, January 15, 2009

Aku Pemalas~

Aku baru sampai UiTM Shah Alam hari ini..penat nak mampos bawak kerete rupenye..

Owh..owh..ini first time aku bawak kerete sejauh ini..ditemani Teha..kami tukar2 bawak..

Nak aku bawak sorang? mati patah pinggang aku weh... T_T

Aku bawak dari Penang ke Jelapang..dari Jelapang ke Tapah Teha pulak yang bawak..pastu dari Tapah ke Sungai Buloh aku pulak..kemudian dari Sungai Buloh ke Shah Alam, Teha amik alih..

Ohh..Ohh..kitorang bawak Suden jugak..

Ingatkan nak tinggal si kenit tu..tapi sebab tibe2 die saket kaki (rupe2ye die tipu kitorang..btuah punye kucing...ces)

Hantar Suden pergi hostel kucing kat Seksyen 9 Shah Alam..nanti hari Ahad baru amik..naseb uncle yang jage kedai tue baik..senang hati sikit nak tinggal kan..

Sampai2 je bilik Nadt kat Mawar, aku kene maki berbakol2 dengan die..rindu aku agaknye..hahahaha..yang aku tak leh tahan gelak, tengok gambar die depan pintu lah..aku ingat budak baik mane..rupenye gambar Nadt mase zaman2 die suci..wahahahahaha ^-^

Ohh sebelom aku terlupe, Teha dengan Nadt ugot aku kaw2 suroh bawak router Zuhause..hahaha..dahtu? mestilah kene bawak kan..hehe..

Lepas mandi, aku teros melepek atas katil Nadt..tak larat ooohhh...B-chan ajak tengok bola, Man U lawan pukol 4 pagi..sorry lah dear..Im poofed..memang dah x larat..Teha steady je aku tengok..orang dah biase bawak jauh kan..lagipon Mawar ade aktiviti, jadi tak leh lah nak kuar, kang kantoi kitorang dudok setinggan dalam bilek Nadt..hahahaha..

Kakak bilik Nadt, Kak Siti baik orangnye..die belajar Degree Mechi part 3..mesti Nadt sekse tak dapat maki orang kan..sebab bilik die ade peraturan..NO MAKI-MAKI..hahahaha..hamek ko Nadt =)

Esok nak jumpe Encik Bob, nak setel kerje..nanti rajen tules lagi..

P/S - Banyak bende menarik berlaku tapi malas nak menaip..hahahaha =)

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com