Saturday, January 17, 2009

Realiti Kehidupan~

Pagi tadi, berjanji nak jumpe Encik Bob..die P.A merangkap god-father@rakan membuat kerje gile dan sebagainye...die cakap nak jumpe pukol 10 pagi..sebab aku terbangon pukol 7 pagi, aku golek2 lah lagi kat Mawar...sementare Nadt kelam kabot nak ke kelas..

Tetibe pukol 9 tu die menggelupor sms aku, cakap nak jumpe 9.30 pulak..

Alamaaaaaaaaaaaak!!! kelam kabot aku pergi bersiap, gosok baju (sampai terbakar cadar Nadt aku buat...maaaaaaf T_____T) dan gopoh2 berlari ke Foyer Elektrik..

Sampai saje kat sane, aku dah mengucap panjang...MANE TAK NYE!!!!!!!!!!!

Encik Bob tersengih2 kat aku, dengan helmet setengah die kat aku...

''Mane kerete Qla?''

Kepale laaaaaaa!!!!!!!!!!!!! aku mati2 ingat die bawak kerete..

Bagos sangat lah tue...die ingat aku bawak kerete, aku ingat die bawak kerete..

Hahahaha..nak tanak, aku kene lah pegi balik Mawar...Haaaiiihh...

Pergi Intec dengan die...nak tanye pasal TESL program untok foundation...

Habes saje setel smue bende, aku ke Low Yatt dengan B-chan..aku sangat batak sebab tak pernah pergi sane..dah lah pakai baju kurung.. =)

Balik dari sane, aku mandi2, pastu kuar semule dengan kengkawan pergi Pak Ali..

Nice..makanan die sedap..

So, bile aku balik dari segale aktiviti, aku dah melepek..penat siot..hahahaha~

Out~

2 comments:

rowanS said...

salam.patot la nora gtau ko kat s.alam. pening gak aku. sebab hrtu ko gtau ak ko kat penang.
Tp pesal ak x nampk ko kat mawar??
eh lupe papehal baik ak bgtau.
aku fizah noh..ingat ke..

Aqilah Norain said...

hahahaha...ingat2...
nnti pape hal aku post kt fb...
thanx eh drop by..
aa hh aritu g s.alam jap..
sorry la x smpat jmpe ko..
gomen2...

 
template by suckmylolly.com