Monday, January 19, 2009

Jangan Ganggu Aku Mangkok~

Kemarahan sangat membare..

Ok..aku sangat tak suke..SANGATLAH TAK SUKE bile orang yang aku cube untok berkawan (walaopon semue orang mengelakkan dari mendekati die..sebab die sangat menjengkelkan..ataopon saje berpure2 untok baik dengan die atas dasar simpati) nak korek segale masalah aku...

Aku dalam perjalanan ke kampus..tujuannye nak jumpe Cik Azuwa..sekarang dah jadi Puan Azuwa (tahniah atas perkahwinan cik...maaf tak dapat datang ye) kat tingkat 4 kampus..

Tetibe, dari ceruk alam mane entah..makhluk Allah ni datang menghampiri aku...ok la, more prone to hopping crazy towards me..KEPALEOTAK LAAAA!!!!

Aku dalam hati dah mengucap panjang..bertasbih semue sebab die dah panggil2 aku..

Sebab nak sopan, aku cakap aku ade kelas..

Sorry lah..aku malas nak layan kerenah kau..

Hohohohoho..kejam di situ...aku dah cukop banyak dose..tak perlukan kau untok menambah lagi dose aku..

Aku tak kacau tepi kain kau..kau jangan nak semak nak masok celah kain aku.. 0_____0

Cross the border line, your dead bitch

P/S - Cadang nak masok kelas Mandarin..harap2 ade lah kelas tu~

Out~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com