Tuesday, December 23, 2008

Wanie Yang Kelakar~

Hahahahaha...

Saket perot aku gelak teguling2...

Dah lah gigi aku tengah saket..geraham baru nak tumboh..jadi bayangkan lah bile ketawe+sakit jadi ape...

Kawan aku sorang nih..Wanie namenye..telah membuat adengan yang aku tak sangke tadi..

(Perbualan sebenar yang berlaku di tempat kejadian)

Wanie : Qla, ''Im leaving on the jet plane'' tuh maksodnye ape?

Aku : Ohh..itu metafora aje..kire seseorang nak teroskan hidop die..

Wanie : Owwwhhhhh...

(Tibe2 aku teringat cerite Armageddon sebab ade satu bahagian gune lagu yang Wanie tanye)

Aku : Kau penah tengok tak cerite Armageddon tue? Sedeh weh..

Wanie : Umm..tak pernah lah (sambil buat muke blur2)

Aku : Sedeh weh..cerite pasal hero, heroine dan ayah heroine..dan mestilah...sebijik meteor yang bakal memenyek Bumi (sangat cliche~)..hero ngan ayah heroine kene naik angkase letopkan meteor tuh..pastu, mase akhir2, diorang kene undi sape kene tinggal nak picit butang nak letopkan meteor (mestilah orang yang tinggal tu bakal K.O)..sebnarnye, hero yang dapat..disebabkan hero dah janji ngan heroine nak kawen bile balik..dan kenangkan si heroine sangat sayangkan hero, si ayah heroine menukar secare pakse untok ganti tempat hero..dan akibatnye, meteor meletop, Bumi selamat dan ayah heroine mati..tapi ayah heroine sempat lah bercakap2 dengan anaknye sebelom same2 mati meletop dengan meteor..mase hero dan heroine kawen, sangaaaaaat sedeh...diorang letak dekat kerusi front seat (untok tetamu2 terhormat), gambar kawan2 ayah heroine yang mati same, dan mestilah gambar ayah heroine turot ade.. (aku bercerite dengan penooooooh semangat dan terlupe nak pndang muke Wanie)

(Habis saje aku cerite...aku tengok semule Wanie, die dah berjurai2 menanges 0__0)

Aku : Weh2..apesal kau nanges pulak nie? (aku dah tahan gelak mase tanye nih)

Wanie : Uuuuhh..sedeh cerite nye...walaopon kau cerite penoh semangat..tapi sedeh laa (sambil kesat2 air mate dengan baju)

Hahahahaha..aku dah gelak tak ingat dunie..cooooooooomel betol lah kau nih Wanie =)...

Itu belom tengok lagi ceritenye..Nanti mintak Ami carik cerite Armageddon bagi kau eh sayang ^-^..

P/S - Tak pernah aku cerite dengan bersemangat orang menanges.. ^-^ Hebat ..hebat~

Out~

1 comments:

unaOoOuna said...

ahahahahaahhahah
nk try gk akk cte kat una kesah
shah jehan ngn mumtaz
mst ag sedey
bukan takat nanges
mraung ag ;pp

 
template by suckmylolly.com