Tuesday, June 2, 2009

Drama Melayu Tidak Berkesudahan

Aku baru sahaje balik dari makan burger telur di tepi longkang FLS (Faculty of Language Studies)..ye!!! di tepi longkang FLS..so?????

Hahahaha..aku tengah kusut kepale jugak sebab masalah yang agak rumit dan aku tak tahu macamne nak selesaikan..Nasib aku baik terjumpe satu listener yang hanye diam dan tidak judge aku..Thanx...I need that..Aku terasa sedikit happy ^-^ makan burger telur di tepi longkang sambil bercerita kekusutan yang membuatkan aku rasa nak meletup...

Assignment writing aku dah settlekan, draft sahaje lah..esok aku kene pastikan semua siap bertulis sebelum di hantar Khamis minggu ini...

Hidup aku sekarang bahagie betul...kawan2 yang seronok dan menggembirekan, keadaan sekeliling yang agak menenangkan walaopon jaoh dari penempatan *cough*panas nak mati*cough*..hahahaha =)

Ohh..ohh...aku kene gosok baju, esok kelas 8.30 pagi..malas nak kelam kabot...mungkin lepas ini, aku akan tulis 2, 3 kali seminggu..alah..hari2 tulis bosan kot..lagipon tak seronok hari2 korang nak hadap laptop/tablet pc/desktop/handphone canggih manggih korang kan..

=_____= meh, macam lah aku tak macamtu..hahahaha..

Selamat semua!!!! >__<

0 comments:

 
template by suckmylolly.com