Monday, March 2, 2009

Hoyeah...Ok..Aku Pening..Hahahaha~

Okeh..semlam aku masak kek keju Oreo @ Non-baked Oreo Cheesecake..

Pergh..aku sangat teruje tahu..Aku selame ini, buat kek buah untuk nenek mase dekat2 Hari Raya..tapi sebab hari jadi mama 3.3, make idea songsang ini timbul dekat kepale macam mentol tergantong dekat atas =)

Ingat nak buat kek kentang..tapi..mama makan ke nanti..hahahaha..

Aku akan update lagi malam nanti sebab kek dah buat, tapi hasil tatao lagi..

Harap2 jadi lah..Oh yee..aku akan balik Penang Rabu ini..

P/S - Kepade teman serumah yang aku cintai Teha..aku dapat tahu kau nak jalan2 mase aku pulang Penang yeh? Boleh..tapi dengan satu syarat..ehem2..KAU TINGGAL SATU KELAS MINGGU INI, KENSEL!!!..sekian, terime kasih..=)

Out~

1 comments:

RR said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaa
KEJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
tak ponteng okeh!!!

 
template by suckmylolly.com